Aniž si to někdy uvědomujete, tak lidé, rostliny, věci, prostě vše kolem, má na vás vliv. Každý jsme obdařeni určitým tónem, vibrací, energií, která je osobní. Je to takový Boží otisk. A když myslím každý, tak každý – kromě lidí i zvířata, věci, rostliny.
Setkáváním se s lidmi, věcmi, rostlinami, pociťujeme buď souznění nebo nesoulad. Proto je první dojem – tedy pocit z někoho nebo něčeho, prapodstatou vedení vašeho božství – intuice.
Neignorujte první dojem – pocit z čehokoli. Důvěřujte mu, protože pokud je souznící, má na vás pozitivní a léčivý vliv.
Indiáni, kromě toho, že tancují, zpívají, komunikují s přírodou, tak tvoří hmotné věci, které jsou nejen krásné, ale jsou důkazným zhmotněním Boha ve hmotě. Výrobky pak vyzařují právě TU osobní vibraci, která - když s někým zarezonuje, znamená to, že daného člověka podporuje, harmonizuje, léčí
Proto, i když mají obrazy své názvy a konkrétní Boží otisky, vybírejte prvním dojmem, který by měl být ihned příjemný. Můžete pocítit, že to je ten obraz, se kterým si přeji být.
A takhle to v životě chodí se vším, jsme vybaveni tímto pocitovým ukazatelem, abychom věděli, kdo a co je pro nás léčivé - prospěšné, a co ne. Týká se to lidí, rostlin, stravy, věcí a všeho dalšího. Nepodceňujte první dojem – a to z čehokoli
Udělej si radost a zároveň podpoř sám sebe energií a krásou obrazu…
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.